Livet går vidare!

Så nu va utbildningen avklarad!
Idag var den väldigt intressant. Bra föreläsare också det gör en hel del. Så nu e det bara att jobba igen och komma med nya ideér. =)

Cissi min gulliga syster va här och släppte ut vovvarna. Annars hade dom fått vara hemma så länge idag utan att få kissa och det ville jag ju inte. Hone snäll hon! Tack Gumman! =)

Ja när jag kom hem blev jag akut sugen på en bit kladdkaka som jag bakade igår.. med en massa grädde på.. bara det att när jag skulle sticka in handen i kyskåpet och ta grädden ska jag mig på gallert i kylen så nu blöder mitt finger... AJAJAJ! Attans jag skulle inte ätit den där äckliga kladdkakan.. Usch ja jag får väl ta en runda med hundarna nu innan jag ska till stallet och ta in hästarna!

Dock fortfarande arg för igår att vi inte fick huset.. =( Usch va lessamt....... jag som hade planerat ALLT! =(

Har i alla fall dej min älskade Anders
och mina underbara djur Pepsi,
Siri & Myran som gör mig så glad!


image32


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0