Maaaaammmaaa!

Åhh jag vill VERKLIGEN INTE jobba i natt .... =(
De e så fint väder och allt.. dessutom e detta min trejde helg jag jobbar på rad nu, så fruktansvärt segt. Jaja sånt e livet när man är USK!

Hämade Anders i Lund i natt han va ute och festa med jobbet. Fulla och glada va alla när jag skulle hämta.. så precis som de ska vara. Haha...

Jag sov till 11 sen så stack Pojken och jag och handla, vi kolla först på ett hus men där va för lite mark så ingen plats till min polle.  Sen har vi städat tills nu. å jag kan inte sova idag så jag får väl vara UBER trött i natt! Bajs.. Bajs.. Vill ente jhuuu ... *böl*
Idag är en sån dag där man bara längtar efter något roligt tänker tillbaka på allt kul som hänt... bland annat Bulgarien! Jag längtar tillbaka dit solen och värmen och Mollan så klart! =) Inte träffats på hundra år nu ju.. men vi ska dit i morgon och hälsa på för dom har köpt hus nu. Mys pys! Glad för deras skull! och för min för nu ska vi firå nyår där.. haha..

Nä nu ska jag försöka gå och vila i en kvart innan det är dags att laga mat!.. försöka rycka upp mej men de e faaaan svårt asså... men ja jag får ju bra lön sen så man får väl tänka så! =)

Hej svejs från en deppig Catrins dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0