En dag, till för mina favoriter! =)

Sov till 12 idag! Skönt!

Eftersom de va så fint väder passade jag på att släppa ut Pepsi för första gången idag! USCH jag va så rädd att han inte skulle komma hem igen. Men Pepsi va glad han lekte med grankatten och sprang här ute på upptäcksfärd sen kom han hem och då fick han förstås favoriten tonfisk. Så nu tror han att han ska få det varje gång han kommer innanför dörren. Söte Pepsi!

Ja när väl Pepsi va hemma igen stack jag in till jobbet en runda och hämtade lite papper och lämnade lite papper också! =)
Myran och Siri var med mig för vi skulle sen ut till klostergården till brukshundsklubben där vi tränade lite agility.
Siri älskade de medans Myran först va väldigt resarverad men efter en halvtimme hoppade hon också några hinder. Men sen kom hon på att det var mycket roligare att sitta uppe på "gångbrädan" och tittade ut över klostergården där hade man ju super utsikt. så ja dä satt hon medans jag och Siri sprang runt och hoppade hinder gick slalom och allt man kan göra där. =) Riktigt kul!

Nu är alla trötta här hemma jag med men nu måste jag ut och fixa lite mat tror jag!
Hungrig efter dagens utflykt!

See you!

image12

Siri hoppar höööögt! =)


Myran hittade sin favoritplats! =)



Pepsi får syn på grannens katt! =) Fast de va ju en flicka så då gick de bra! =)



Kommentarer
Kikki

Tränar du agility, visste jag inte. Jag brukar oxå träna i Lund har gått grundkursen hos dem. Vi kan ju träna ihopa :)

2007-09-03 @ 22:04:35
URL: http://www.theo06.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0