Glassigt

Sov länge idag med till 12.
Usch man börjar få de till en ful ovana nu. Först ledig i 1 vecka jobba en natt och nu är jag ledig i 1½ vecka igen. Ja så är mitt schema GLASSIGT!  =) Men jag ska iofs på utbildning i morgon i Eslöv men de är lugna puckar.. Träffade min klassförståndare sist. Gick gymnasiet där för några år sen jhu.. =)

I alla fall de e bra med lite ledigt.  Jag har kommit igång med ridningen riktigt bra nu. Känns skönt. Kobbi tycker de är så kul! =)
Red en liten runda idag och då kom en bonde i en blå traktor och skällde ut mig för att jag inte fick rida där jag red. Så sur... men hur skulle jag veta de!?
Han körde så jäkla nära att Kobbi blev hel hispig så där gällde de att hålla i sej. Fattar liksom inte vad han tänkter med. Klart en häst blir rädd för en stor brumande traktor som kommer i full fart mot en... Ja i alla fall min!

Körde till Anders jobb sen för vi skulle in till malmö och köpa hatt till festen på Lördag. Eller ja jag skulle köpa hatt. Anders har redan. Björn hängde oxå med och han hittade en SKIT COOL hatt! Lite avis på honom men min e fin den med... kommer passa till kläderna i alla fall! =)

Har precis sett idol undrar hur de kommer att gå! I morgon börjar den riktiga utagningen. hihi de e kul!

Nu ska jag måla naglarna på andra handen och försöka leta fram lite pennor och block till i morgon. Man e ju inte van vid att sitta vid skolbänken precis. Men de e rätt kul när de är något man tycker om och man slipper läxor =)

SEE YOU!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0