Håller IKKE med!

4:a på hundutställningen idag.
För mjuk päls och kunde varit bättre kroppsmässigt. Mer bastant.

mmm....
Tycker dock inte jag!
och för mjuk päls?  Kan man ha det?
Är det possitivt eller negativt! =)
Don´t care för löjligare kommentarer får man ju leta länge efter.

(På tal om hundutställningar måste jag rätta till en sak jag skrev igår. Det är inte tre CK man ska få för att blir "fin" hund utan tre Cert. Skrev en aning fel där. Nu tillrättat! =P  )

Nu ska My, Siri och jag köra hem till Husse och Pepsi. Han har varit inne hela dagen och nu vill han nog ut och träffa grannkatten. =) Ja  och Husse har väl varit ute hela dagen på sina små äventyr får väl höra va de va för några när vi kommer hem! =)

Här kommer en bild från utställningen idag:

Jag och Siri i ringen

image18



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0