Jobba i natt!

Efter två veckor ledigt är det ags att jobba lite igen! =) Ja jag har inte haft semster utan så är mitt schema... riktigt skönt att jobba natt man har så mycket tid över för annat skoj.
Till och med hunnit sätta igång Kobbi igen. Red igår och i förregår tränat på tölten nere på Siporex området. Det är mycket lättare att träna där när man hör stegen i asfalten. Och Kobbi blir så trött så... helt genomsvettig efter 20 minuter, men igår pinnade han på i riktigt bra tempo så jag hoppas att han snart ska kunna tölta riktigt fint. =)
Och så pratade jag ju med Pontus en liten Shettis som också kommit till stallet och han är SÅ söt så man bara kan vara när man heter Pontus och är Shettis. =) En så liten häst ska jag ha till mina barn sen någon gång när de nu blir ... hihi..

Igår va Johan & Kikki här.
My & Siri fick massage av Kikki och de gillade dom såg de ut som. Så jag får väl anlita massör till hundarna också... Ja hade man bara varit rik så! =)

Hoppas jag kommer kunna hålla mig vaken i natt... just nu känns de kämpigt.. Va på föreläsning i morse på Grand Hotell. Handlade om demens sjuka hur man kan göra deras livskvalite bättre. Låter kanske inte så kul men de va jätte intressant med massa bra tips och ideér. Alltid bra att få med sig!
Ja i alla fall så jag gick upp vid 7 tiden och jag har knappt sovit alls i natt för datorn stod på i sovrummet för Anders klydda med nån nerladdning och Siri kunde inte bestämma sig om hon skulle sova i sängen eller på golvet och eftersom hon inte själv kan hoppa upp i sängen så väcker hon mig varje gång hon ska upp. Har verkligen inte sovit alls bra.
Skulle försöka sova nu somnade två och vaknade halv 4 för att katten ville in. ... Ja så de får väl gå som det går i natt!.... Hoppas de blir lungt i alla fall så man kan vila sej lite.

Nu ska jag gå och packa min jobb väska och dricka lite kaffe!

HejHej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0