Alltid ska det krocka med tiderna!

Då va det redan Onsdag, det betyder min första jobbdag denna veckan! =)
Slutade klockan 14 idag.. himla NAJS! I Morgon jobbar jag kväll och Fredag som idag 7.30-14.
Asså jag är såå nöjd med mitt schema så det är inte klokt! Jag har en halvjobbig vecka på 4 veckor där jag jobbar alla dagar utom Fredag men jag står verkligen ut.. NJUTER av min fritid och mina djur! precis som jag vill ha det! =)

Det va så fiint väder när jag kom hem så jag satte mig ute på trädäcket och började kamma Siri! Men då gick solen i moln så blev det svin kallt, men kammade klart i alla fall... så jag satt där nog i 30 min ändå!

Hon som ska köpa Kobbi ringde idag och hon hade bokat tid för vetrinärbes av Kobbi den 26 APRIL klockan 10.00.
PRECIS samtidigt som vi ska flytta! SÅÅ typiskt! Men jag får helt enkelt låte pojkarna fixa flytten och jag får åka med henne till Höör och bes. Kobbi. Helt enkelt inget att göra åt! Sen är det bara att hoppas det går bra för i sånna fall gör vi upp affären då och sen tar hon min fina Påg med sig hem och jag får försöka köra till HOFTERUP med tårarna rinnande ner för kinden! =(
I alla LYCKA kommer det bli lika mycket SORG! Men nu vet jag att han kommer få det bra och jag får komma och rida precis när jag vill vilket kommer kännas TOPPEN!

Känner mig lite halvkass har gjort nu några dagar.. ont i halsen och så men de vill inte bryta ut ordentliget!
Tycker det är bättre att bli sjuk än att bara gå och inte veta vad man ska bli..... men men....

Om två timmar ska jag träffa Erica i stallet så ska vi ut på en liten sväng med hästarna!
Har inte ridit på så länge nu känns det som!

Njut av livet!
Bye!


"Det är inte roligt att ta medicin!
Men den bästa medicinen är att ha roligt!"




Kommentarer
Malin

Otur med besiktning av Kobbi samma dag som flytten, typiskt!!! pussssss

2008-04-09 @ 22:16:22
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0