En ledig dag!

Nyss hemkommen från Studiecirkel på jobbet.
Myran & Siri va också med idag, dom älskar att följa med mig på jobbet dom börjar yla i bilen när man precis kommer utanför jobbet på vägen. Då vet dom var vi är! Jobbet är ju alltid roligt en massa snälla människor som bjuder på kakor och dyligt och en massa klapp och kel av alla människor! Myran trivs nog bäst! =)
Siri ska bara vara hos mej hela tiden hon är lite mammig av sej! =)

Jag va hos sjukgymnasten igår och fick behandling, har haft så ont i huvudet nu de senaste 3 veckorna.
Hon sa jag hade jätte mycket spänningar i rygg och nacke så jag måste ta lite komp från jobbet i morgon och sticka dit igen.  Hon tycker jag bekymrar mig mycket, men vad ska man göra?? Hundarna ska tas om hand, hästen ska tas omhand som jag knappt hinner (Hoppas personen som är intresserad köper honom.), mat ska lagas varje kväll och dessutom är det jätte mycket med huset och packning allt händer på en gång! USCH jag längtar bara nu tills allt är i ordning i huset och vi bara kan VILA sen resten av livet! =) Jag är så trött vet knappt vad jag heter längre!

Jag har anmält mig till en agilitykurs nu med Siri som börjar den 16/4 ska bli riktigt roligt och se vad vi kan lära oss där.


SIRI


Han dock lite dåligt samvete för Myran hon får aldrig göra nåtgot men hon tycker inget är så roligt mer än att bara ligga och slappa i sängen under ett varmt täcke! Jag får väl ta en dag i veckan där jag bara umgås med Myran, så får hon och jag gå på långpromenad själv!


Myran


Ska jag orkar rida i kväll????
Ärligt pallar jag inte men skulle VERKLIGEN behövas...... *GRÅT*
Kom och hjälp jag orkar inte mer nu.......


ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............................


Kommentarer
Kikki

var ska ni gå agilitykurs är det nybörjar eller fortsättnin

2008-04-03 @ 17:03:43
URL: http://www.theo06.blogg.se
Catrin

Nybörjarkurs HOPPAS jag i alla fall! =)
Det ligger mellan Bjärred och Lödde någonstans!

2008-04-03 @ 20:14:15
Malin

Du kan nog snart börja använda dina klänningar, tiden går ju så snabbt, snart ät det sommar!!=) Man blir ju bara lite sugen på choklad när man tittar på din nya bakgrund!!

2008-04-03 @ 22:43:11
URL: http://www.witte.blogg.se
kikki

är det på djurboden i lödde? jag funderade på att anmäla oss. där var åp onsdagkvällr och det hade passat oss!

2008-04-04 @ 19:03:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0