HUSÄGARE!

Today is the BIG day!
Vi har fått HUSET! =) Wihoo....

Dagen började med att jag la handen i en stor kissfläck i sängen ZINGO hade råkat släppa en STOR olycka där.
(Ny bäddmadrass 2000:- står på inköpslistan nu också..... Jäkla kisse miss! grrr)
Så Anders och jag fick gå upp klockan 07.00 och börja tvätta bäddmadrassen. *suck*
Det va inte precis lönt att försöka somna om igen så jag körde ut till stallet och fodra och släpte ut hästarna. Så dom fick också komma ut i tid i morse! =)

Sen bar det iväg till banken. Fick nyklarna. =)

Sen körde vi till Pappas jobb och hämtade alla mina lådor som ståt i ca. 2 år. En massa spännande saker.. =)
 mest gammla leksaker. Som vi nu kan förvara på vinden tills det blir dags för BEBIS. =)


Sen bar det iväg till ILVA för att hämta våran nya säng.
Sen ÄNTLIGEN kunde vi köra till huset. Hihi.. de va så kul och det känndes så bra. ÄLSKAR min trädgård där!
SÅ UNDERBAR!

Eftersom min lilla kamera faktiskt fick följa med så tog jag lite bilder som jag nu ska lägga ut här för er nyfikna! =)


Här ska det bli TV- vardagsrum.

Här ska det bli matsal med öppen spis och mys.

Köket är väl inte helt snyggt men det får gå så länge.

Badrummet, det bästa rummet i hela huset.....

..... inkl. bastu & Jacuzzi. Riktig relax avdelning! Härligt!


Med detta vill jag bara säga att jag kommer vara upptagen nu ett tag. =) Men så fort vi får internet i huset som kommer dröja ungefär en vecka så ska  det uppdateras igen. Med lite före och efter bilder. Det lovar jag! =)

Ha de bra!
Hälningar från trötta gänget .........     =)

image285



Kommentarer
Malin

Det ser ju jätte fint ut, ska bli kul att se det i morgon "live" Den sista bilder på siri,korv och Zingo var den sötaste jag sett på länge!!!=)

2008-04-25 @ 21:19:21
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0