Jag njuter av solen!

Vilket HÄRLIGT vårväder!

Red en runda med Laurine idag, alla människor va nog ut hela Dalby kändes det som!
Dom flesta va ute och sprang.
Det har kommit en ny JÄTTE SÖT häst till stallet, och han heter PEPSI! Lite roligt för det heter ju våran katt! =)


Körde hem vid halv 2 tiden duschade och käkade två mackor. La mig sen ut på trädäcket på en filt och solade anisktet en stund. Men sen kände jag att det va dags för bloggen! =)
Myran & Siri & Pepsi är fortfarande ute i solen och har det bra!

Våran ena granne är MÅTTLIGT förbanad på Pepsi just nu han springer inne i hennes trädgård för han är bästa kompis med hennes katt. Så var annan minut här man henne fräsa och skrika där inne åt honom........ PINSAMT!
Ska verkligen bli skönt att snart flytta och slippa dryga grannar!

Igår ville jag ju till IKEA och så blev det också. Björn & Martina hängde oxå med...
Sen på kvällen kom Jeppe & Malin och vi åt middag hos Björn & Martina!
Körde hem redan vid 10 tiden, så är det när man har djur då kan man inte hålla sej borta allt för länge!

Nu ska jag nog gå ut i solen en liten stund till............ käkade precis upp 100g Digestive Marabou Choklad ... =(
Inte Inte bra! Men Gott Gott Gott!

Nu börjar min jobbiga jobb vecka i morgon! Måste hinna njuta av solen nu!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0