Kobbi är kanske snart Såld!

image202

Nu har jag fått ett bud på min älskade Kobbi!
Känns tungt men jag hoppas han ska få ett bra hem.
Ska ringa vet. i morgon som ska besiktiga honom,
vissar sig allt vara bra då så ska han flytta till HBG.
Känns tungt men ändå bra!
Har hunnit vänja mig lite vid tanken nu.
Och jag har faktist inte tiden för honom längre!

HOPPAS DU SKA FÅ DET BRA MIN FINA KOBBI!
Du kommer alltid ha en MYCKET STOR plats i mitt hjärta!
TACK för allt min vän kommer aldrig glömma dej!
Jag älskar dej!




Kommentarer
Kikki

När ska du bestämma dig för hur din blogg ser ut!! blir ju förvirrad varje gång. Ni får snart komma ut på middag till oss igen. Theo saknar sina små hårbollar!! Endag då det inte regnar kanske??

2008-04-07 @ 18:28:40
Malin

Du kan se dom andra kläderna i ett annat inlägg i bloggen. Va bra att du mår bättre nu, varit lite orolig för dig. PARTY PARTY i helgen.....jippi!!=)puss

2008-04-07 @ 19:35:28
URL: http://www.witte.blogg.se
Malin

ha ha ha.....skit kul!!!!=)

2008-04-07 @ 21:02:17
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0