Lite att göra!

Hemma igen!
Skrev kvittona hemma hos ma & pa.. Efter det passade jag på att dammsuga min bil där hemma. Det regnade ju och där kunde jag stå inne och damsuga så det va lite bättre än att stå här i regnet!
Den va SUPER skitig kunde knappt sätta mig i den utan att må illa... men nu är den fin igen.. i alla fall invändigt! =)



Detta blev det som jag inhandlade idag på Rusta & ÖB. Behövdes detta?? NÄ.. MEN de va roligt! =)
Köpte även en soptunna till att ha på toan i huset. Och så köpte jag en extra påse tefat (godisarna) till pappa och la hemma i deras godis skåp. De va mina och pappas favoritgodisar förr, men nu har jag inte sett dom på såå länge så därför va jag ju tvungen att köpa till Pappa med. Han blir nog glad när han går till godisskåpet efter middagen och ser dom ligga där! Varsego PAPPA! =)

Innan jag stack hem körde jag inom Satschmos (eller hur det stavas). Där köpte jag två namnbrickor en till Pepsi & en till Zingo. ( Malin dom kostade 79:- styck och skulle man ha nr. på baksidan kostade det dubbelt så mycket, så det är nog ändå billigare att beställa via nätet. SJUKT dyrt där tyckte jag!)

Nu sitter jag här med mina ROSA foppa toffler på fötterna och väntar på att tiden ska gå.. ska snart träffa hon som ska köpa Kobbi..........

Lägger ut en bild på Myran som myser i sängen så länge !!!!


image235


TJA


Kommentarer
Natalie B

Man får alltid med sig mer än man tänkt sig från sånna affärer :) men det är ju iaf billigt.

2008-04-08 @ 16:34:10
Kikki

När vi var på TEBA i hörr så tog de typ 35.- för en id bricka med namn och telenummer på framsidan. ord. pris var då 79.- men då fick du både namn o numer

2008-04-08 @ 20:14:10
URL: http://www.theo06.blogg.se
Malin

okej, tack för tipset, då ska jag beställa på internet i stället!! Det med telefonen är så typiskt jeppe, hittar alltid något annat som är roligare, alltid samma visa!!! Sluta med bloggandet....är du inte riktigt klok, ALDRIG!!!=)

2008-04-08 @ 21:13:10
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0