Nu börjar MIN helg!

TjolaHEJ!

Söndag och nu börjar min helg när alla andras tar slut! Känns både bra och dåligt!
Man kan ju gå och shoppa och slippa hundra miljoner folk i affärerna och det är bra. Dåligt är att ingen annan är ledig. Men jag klarar mig nog ändå.........

Jag har ju MYRAN & SIRI min älsklingar!

Har precis kommit hem från stallet så nu sitter jag här och luktar INTE gott.
Anders lagar maten Fläskfilé & Potatiskroketer.. mmm...
Han e så duktig min pojke! Vad skulle jag gjort utan honom?

I alla fall det va en kvinna idag som var och provred Kobbi. Hon sa som den andra sagt att de va PRECIS en sån häst hon ville ha. Men de säger ju alla... vet inte varför folk säger så. Man säger väl inte en sån sak utan att mena det. Men jag får väl se om hon tänker höra av sej igen!
Just nu känns de HOPPLÖST.. Jag hinner ju verkligen inte med honom längre! =(

Nä nu ska jag lägga mig på golvet en stund för att sträcka ut min rygg!
Ni kan inte ana hur JÄÄVLA ont jag har.............. rent ut sagt!

CS!

Härligt med sommar!
image228
Pepsi är där inne VI lovar....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0