Ont i halsen + Feber någon som vill ha??

Ont i halsen & feber idag! Men "duktig" som man är går man och jobbar.
Jobbet va lugnt idag mycket snack & bak... Jag lagade en JÄTTE god kladdkaka till gammlingarna
som dom fick till kaffet med lite glass till.... JA jag åt ju självklart själv oxå.. sen körde jag hem! =)

Vovvisarna har varit hemma själv läänge idá.. men det gick bra verkade det som!

I morron kommer vetrinären och ska kolla Kobbi igen........ jag ser pengarna rulla framför mina ögon...
image241
FY FAN jag vill verkligen inte ha räkningen från den vetrinären denna månaden.. kommer bli SVIN dyrt... =(
Men vad gör man? Man kan ju inte låta stackars gå och vara sjuk.



Idag är det 10 dagar tills vi flyttar .......... WIIIIIIEEE ska bli så roligt!
Men samma dag som flytten är det vetrinärbes på Kobbi.... SNÄLLA GUD låt det gå bra! *Jag ber dej*


Ska jag lägga mej på soffan? Eller gå ut med hundarna en runda?
Dagens dillema......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0