Siri i städtagen!

Idag har matte städat inne hos oss, och jag hjälpte till!
Det va så mycket saker där inne så jag hjälpte matte lite grann på traven att bära ut ALLA våra leksaker i trädården.

image254

Jag tror matte blev glad i alla fall.......

Det va så fint väder idag så jag och Storasyter Myran har varit ute hela förmiddagen.
I mellan åt kom Pepsi och busade med mig.
Matte sa att det va bra för han är så tjock så han behöver springa lite.

Först busade vi......
image255
image256
......sedan blev han nog lite trött på mig för så hoppade han upp på staketet och in till grannen..

image257

Myran tyckte mest att vi va jobbiga så hon låg bara och vaktade mig...
För ibalnd rymmer jag och då måste hon springa in och säga till matte.

image258

Nu ska matte gå ut och plocka ihop mina leksaker i trädgården..
FAST jag tänker nog inte hjälpa till denna gången för nu é jag så trött!

Hejdå från Glada Siri!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0