Börjat jobba igen.... SUGER...

MÅNDAG och jobbet har börjat igen vilket är desamma som att min min rygg värker jätte mycket igen......  *suck*

Har verkligen haft en underbar semester här hemma. Lungt och skönt och pysslat mycket med mina älskade vovvar, katter, kanin & häst. Också vårat hus en del. Vi fick gjort en massa i trädgården som jag aldrig trodde vi skulle hinna med. Skönt!

Anders har en vecka till kan man bli avis eller.... Ja vill ha mer ledigt !!!

Har inte uppdaterat hela helgen än för jag har inte hunnit blogga nu på två dagar, va ju tvungen att njuta ordentligt av dom sista semsterdagarna. Men i Lördags va vi hemma hos Kikki & Johan och grillade, spelade kubb och ja chillade mest. =) Mysigt va det i alla fall. Myran & Siri va oxå med och dom va såå trötta framåt kvällen så Siri sov i min famn i ca. en timme. Snarkade och sussade så sött!
 
Igår sov vi länge sen fick vi se till och städa lite här hemma. Har typ inte gjort den ordentligt en andra ggn under semstern.
klockan tre träffade jag Sara & Laurine i stallet och vi red en mysig runda tillsammans. Galopperade på åkrarna där det va ny tröskat. Det rä så härligt och Kobbi va såå glad! Härligt att se! det va dock aningens svårt att rida med tanke på mina klämda fingrar på vänster handen men som tur va han snäll mot mig lilla Kobbi så det gick bra.

På kvällen körde vi sen hem till Sara i Höör och tittade på hennes och hennes pojkvänns hus. Det va super fint och mysigt. Vi fick grillade kotletter, pommes och en jätte god efterrätt. Sen va det dags att köra hem skulle ju upp tidigt idag.

Ja det va typ vad som hände!
Nu ska jag lägga mig i soffan innan jag avlider.. har så JÄVLA ont i min rygg nu... =(





Kommentarer
Katja

Jobbigt att du får ont av att jobba och trist att semestern är slut. Låter dock som om du fått det bästa ut av den :). Du får tigga lite massage av killen din! Jobba lugnt. Kram

2008-08-04 @ 22:23:56
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0