Brittan is my favorit! =)

I LÖV Brittans nya låt Radar! Fy faaen va grym det är!
Synd har man ju jävligt  dåligt ljud i bilen så det låter inte för bra! *hihi*

En låång dag idag...
men gör den kort för jag ska mysa med min påg snart! =)

Japp den började med en DRYG stalldag alla hästar skulle ha nya skor och dom slet sig från hagen. Jag har sprungit som en jubelidiot och fångat hästar! FY va det är drygt!
Sen körde jag hem till mamma & pappa och duschade där eftersom jag skulle till jobbet en timme senare.
Snokade i mammas badrumskåp hon har såå MYCKET krämer och sånt. =)
Somrde in benen i nån skit mysig kräm som va för celluliter det känndes som kylbalsam nästan och man blev så härligt mjuk om benen! =)
Sen stack jag till jobbet.. träffade mamma där och tittade på en av våra jobbarkompisars nya voffs såå sööt så jag skulle kunna dö på kuppen!
Sen jobbade jag ja jäklar i havet vad det gick.. vi hade SJUKT mycket att göra!
Och när jag gick där kände jag mej så glad och jäkla stolt över mig och mitt jobb.
Härligt!

Sen ringde Anders jag körde direkt till strippen i Lödde efter att ha haft polisen framför mig sedan Norra Fäladen i Lund.
Dom skulle ju oxå dit precis som jag! =)
Träffade söta Jenny  där!
Blev dock ingen låång stund regnet kom och det vilmade av poliser...

Hemma nu och NU ÄR DET MYS PYS i soffan!

TJAO!

Oj det blev visst långt ändå hihihi


Kommentarer
Jessica

Jo, jag har kamera i mobilen. Men 1. Den e så dålig och 2. Jag vet ej var jag har usb kabeln till den

2008-08-28 @ 23:02:49
URL: http://poison1982.blogg.se/
Jenny

Hihi! Vi klarade oss från polisen som tur var! blev lite svitt där ett tag =) Vi ses i kväll! Då har vi en jättesmarrig efterrätt med oss!

2008-08-29 @ 08:30:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0