Järavallen!

Anders har haft en bakis dag och jag har bara haft tråkigt!
Björn och Tina kom och hämtade bilen för en stund sen då fick jag ett par Diesel Jeans av henne som hon hade köpt på Loppis för 40 kr. Skit snygga & jag blev glad.. TACK gumman! MÅSTE till loppis nästa helg, man är ju helt vrickad som handlar i dyra affärer när man kan hitta lika mycket fint på loppis!  MÅSTE MÅSTE PÅ LOPPIS! =)

Sen pallade jag inte dryga mer här hemma så vi körde till Järavallen och gick en runda med My & Siri. Snackade och hade mys bara jag och min älskling!
Sen vissade jag Anders var jag ska ha Kobbe och så körde vi förbi och tittade på en kompis Islandshästar, hon har sina också där i närheten. Sen körde vi hem igen!
Riktig härlig höst kväll det är!

Ha deeee.........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0