Man kanske är för gammal??

Igår va det ÄNTLIGEN dags för fest!
Slagthuset väntade på oss på kvällen men tyvärr blev det inte så långvarigt där... =(
Mitt fel!!
 (Kikki kan nu hålla med om det där du sa på msn... Kanske är man för gammal och klarar inte av det längre!)

Men men om inget annat blev det en hel del massa fina foto när Malin är igång... =)
Jag snodde några från hennes blogg witte.blogg.se.
TACK Malin! =)











Ja såhär fick ni se lite från förfesten i alla fall!
Shit jag har ångest idag...
och ont som FAAN i mitt vä ringfinger som Anders klämde i dörren när vi kom hem.
Ska slänga mig i soffan nu och vila... grilla hos Björk & Kikki om ett par timmar.

Hej Hopp!




Kommentarer
malin

Ja, på kräftskivan tar vi(du) det lugnt!! Jag längtar!!

2008-08-02 @ 15:59:13
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0