Myran bloggar!

Det va längesedan jag bloggade nu!
Myran heter jag och ni har väl inte glömt mej?
Jag tänkte bara berätta vad jag brukar gör när jag är hos min mormor & morfar...
Kolla HÄR:




Jag får faktist ligga här av min morfar han är gämt så snäll till mig.
Han glömmer ju ALLTID putta tillbaka stolen när han har suttit vid bordet och då är det PERFEKT
för mig att hoppa upp på den och sen kliva vidare upp på bordet.
Man har sån bra utsikt över hela trädgården osså ser jag om det kommer någon!

Vi brukar också dela stol när vi äter middag där och då bjuder han alltid på mej!
Här har matte tagit ett foto till på mig om min lillasyster...
Fast hon får inte vara på bordet som jag det är min plats så hon får sitta på stolen och titta i stället...



Nu ska vi snart gå och lägga oss!
JAG ÄLSKAR ATT SOVA I SÄNGEN med min matte och husse!

Go natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0