Ridit idag.. jag är glad!

Jeppe är här och hjälper oss att bygga trappa! Malin är och tränar och när hon kommer hem ska hon äta Lasagne. Ja bara så alla vet vad vi gör liksom! =)

Själv så gör jag inte så mycket! =) Kelat med kissarna och innan idag va jag ju som sagt och red. Precis när jag hoppat upp i sadlen kom VÄRSTA regnskuren. Men lika glad för det va jag.... Tänkte direkt " DET FINNS INGA DÅLIGA VÄDER BARA DÅLIGA KLÄDER" så jag får väl skylla mig själv att jag inte tänkte på att ta regnjacka på mej. =)
Det va JÄTTE kul och rida och jag önskar jag bara kunde gjort det oftare. I morgon ska jag kolla på stallplats igen. Hoppas på bättre lycka denna gång! HÅLL TUMMARNA FÖR mej och Kobbi!

Nu ska jag dricka kaffe och titta på när Jeppe arbetar.. kanske man lär sig något...? =)
Och snart kommer Cissi och hämtar den svarta Katten. Hon ville bara ha en så jag får behålla den andra.  Zingo och han/hon vad det nu är börjar i alla fall lukta på varandra lite grann......

De va allt för i kväll!
Puss & Kram

En liten bild på arbetarna dock super dålig för batteriet i kameran va slut... som alltid....
Zingo hjälper till mer än Anders som ni kanske ser. =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0