Tjao...

Nova idag med Martina och mötte även Malin hon hade väl läst min blogg så hon visste var jag höll hus... ;)
Mysigt va det! Vi shoppade lite och käkade god lunch och snackade lite skit sådär som flickor kan! =)

Att jag ens bloggar fattar jag inte att jag har tid med!?!?!
Vi har precis varit hos mina föräldrar och hämtat tält, bord och stolar.
När vi nu satt ihopa pinnarna på tältet insåg vi att vi fått fel tak till det såååå störigt..
Därför fick jag starta datorn och kolla på förra årets bilder när vi hade kräftskiva så jag kunde berätta för
pappa vad han skulle lete efter för färg på taket. De va grönt och det är nu hittat SOM TUR VA!
OCH som alla vet.... är datorn igång måste man läsa bloggar och även blogga lite själv! tihi...

Jag har även hälsat på kisse bäbisarna dom va sjövilda där hemma hos Cissi!
SHIT vilken fart där va i dem! SÅÅ SÖTA.. Turbo & Theo som dom nu heter! =)

Checkade även in lillsyrrans garderob... =) Billigare att låna än att shoppa!
Så jag lånade några toppar av henne får se vilken av dom det blir i morgon.
Byxor vet jag ju redan... hihihi....
Bild på min outfit kommer i morgon.. lägger jag ut det nu vet alla gästerna va jag ska ha på mej för dom flesta läser här antar jag! =)

Bjuder på lite bilder från förra Kräftskivan idag!
Hoppas på en toppen kväll i morgon!

Bye Bye!












Kommentarer
Malin

Va störigt att ni fick fel tak. Har ni satt upp tältet redan eller?? När vill ni att vi ska komma och hjälpa till i morgon??

Kollade på vädret innan och om det stämmer så ska det bli 23 grader och solsken i morgon, jag håller tummarna på att det stämmer!!!!=) Wiiiiii vi ska ha så kul i morgon, eller hur!!!!!!!!=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Puss puss

2008-08-15 @ 21:35:04
URL: http://witte.blogg.se/
Kikki

vilket fint namn den andra katten fick :)

2008-08-15 @ 21:52:05
URL: http://theotilda.blogg.se/
kikki

men är de billiga då?

2008-08-15 @ 22:36:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0