En dag på jobbet!

Fy fasen idag har jag varit riktigt DUKTIG om jag själv får lov att säga det! =)
Ja jag åt ju dock en JÄVLA massa kakor och skit på jobbet idag får panik på mej själv att jag inte kan låte bli.
Åt nog fan 4 olika sorters kakor och det är vad jag har ätit sedan i morse typ.
Ja men nu kommer jag till det duktiga och det va att jag gick upp och träna i gymet mellan 20.00 och 21.00. BRA gjort tycker jag själv! Nu ska man bara fortsätta oxå, plus att man ska låte bli alla onytigheter. Men det är inte lätt när det alltid luktar nybakat när man kommer till jobbet! VERLIGEN DAGENS ILANDSPROBLEM!

En sjuk sak hände idag. En arbetskamrat kom in på "min" avdelning idag och sa:
"Kom följ med mig och titta vad jag hittade idag"- Jag blev lite paff för hon såg vädligt förvånad ut själv...
I en liten låda låg den.. EN SKÖLPADDA..  Hon hade hittat den på cykelvägen på väg till jobbet! Snacka om sjukt... var kommer den ifrån liksom?? Hon trodde det va en sten och hade tyckt den va så fin och när hon tog upp den såg hon att det var en skölpadda! Tror att det är en vattenskölpadda!
Jaja knasigt nu skulle hon ta hem den och göra ett nytt hus åt den i ett akvarie. =)

Såhär ser den ut:



Oskar & Skölpaddan:



Måste nog gå och duscha nu! Pallade inte göra det på jobbet efter att jag hade tränat!

Sov gott!


Kommentarer
Kikki

Det är en vattensköldpadda. inget ovanligt att folk slänger ut dem, lätt att köpa dem, växer fort, skiter ner mycket och lever länge, folk tröttnar och ingen som vill ha dem!

2008-08-25 @ 10:34:52
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0