Älskade djur!

Kollade nyss på denna länken http://www.youtube.com/watch?v=-1LyjlX4Mp8 . Hade egentligen bestämt mig för att INTE gör det men så va jag inne och läste på Bellas blogg och hon hade oxå länkat till den precis som Kikki.

Det handlar om en sjukdom bland hundrasen King Charles Cavalier som Bellas vovve Daizy hade. Hon va tvungen att avliva henne p.g.a denna sjukdomen som heter Syringomelia.
Varje gång jag läser om Daizy får jag rysningar i hela kroppen! Jag förstår inte hur man klara av det.
Ens älskade vän blir så allvarligt sjuk! =( Jag vet inte vad jag skulle gjort!??!!!??
Som jag skrev hade jag bestämt mig för att  INTE titta på länken men kunde inte hålla mej utan klickade in på den och började titta! Det skulle jag aldrig gjort.. den va så hemsk! Att få se denna lilla vovve må så dåligt. Mina trårar bara rann!
JAG ÄLSKAR DJUR! Dom betyder så mycket och man är vänner HELA livet! Finns ingen som är så trofast som ett djur och vad man är gör vem man än är så är man älskar av dessa underverk!

Jag va så ledesen efter att jag såg detta klippet så jag ville titta på något annat!
Klickade fram och letade efter Bichon Havanais precis som mina små älsklingar är...
Kolla in denna länken så underbara dom är...

http://www.youtube.com/watch?v=8IFTdI9lKr4&feature=related

Nu ska jag mysa med mina fina flickor!
I morgon ska vi köra hem till Kikki och släppa ut Theo & Tilda! Denna gånge ska My & Siri få fälja med och leka lite i trädgården! Hoppas det blir fint väder bara!



Hejdå!


Kommentarer
Kikki

Åhh theo o tilda längtar tills imon, speciellt att dina voffs följer med :) lägger en liten påsen till dig som tack :)

Tack än en gång!!

2008-08-25 @ 22:16:59
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0