Uppbokad dag!

Nyss hemkommen!
Körde till stallet vid 9 tiden, Kobbi fick sina vaccinationer.
Sen packade jag ner mestadelen av mina saker från stallet.
Körde sen till Granngården och köpte en ny grimma till Kobbi. =)
Jag hade bara FYRA jhuu..

In till Hund X i Lund där jag köpte hundmat.
Maten My & Siri äter finns bara i den butiken lite störigt med tanke på att man så sällan är inne i stan.
Men nu har dom för ett tag i alla fall!

På väg ut från Lund hade precis kört förbi Anders jobb och såg honom ute på gården så jag skulle ringa och berätta de.
Precis när jag kom ut i Mobilia rondellen skulle jag rakt fram och då kom en JÄVLA IDIOT och körde ut precis framför mig såvi höll på att krocka. SOM TUR VA hann jag bromsa till och fick ta ett extra varv i rondellen för att jag kunde ju inte komma ut pga den idioten. FAN ta han om vi hade krockat då skulle han fått med mig att göra!
Phuu....
I alla fall körde sedan till Saxtorp och släpte ut Theo & Tilda i trädgården för att kissa. (Kikkis vovvar)
Tilda busade med mig och plockade upp massa väster från dammen och sprang iväg med och Theo ville bara att hans matte skulle komma hem så han ville inte kissa.
"Konstig människa som kommer här och var e min matte!?" Tänkte han nog! =)
Casper, Gustav & Sessan va JÄTTE kelna. Har inte tänkt på det innan men Sessan är verkligen JÄTTE fin kisse! =)
Så dom fick oxå lite klappar och sen fick Theo & Tilda vars en godis innan jag gick igen.
Theo va fortfarande lessen! Stackars!! Verkligen matte sjuk! =)

Sen stack jag vidare till nya stallet lämnade av alla mina saker där.
Snackade med hon jag hyr av, bestämde lite ang flytten osv.
Sen fick jag köra hem till mina vovvar!

Dom gick ut och kissade jag gjorde fika till mej själv.
OCH NU ska jag lägga mig i soffan,
har så ONT i ryggen idag oxå! =(

Kanske till järavallen sen och gå en runda!
Måste bli av med mitt fett!

Hejdå!



Kommentarer
Kikki

Tilda o jag tackar för hjälpen idag, Theo brydde sig väl inte så mycket :) Säg bara till när d behöver hjälp!

Mmm du får nog lära mig att inte vara så rädd för hästar för det ser så härligt ut att rida!

2008-08-20 @ 19:49:48
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0