10 Sanningar... vill du veta......??

TIO SANNINGAR OM MEJ!  
SPÄNNANDE SANNINGAR! 
- Vågar du läsa??

1.
Jag har VÄLDIGA humörsvängningar och blir fullkommligt tokig när saker och ting inte går som jag vill.
2. När jag va liten brukade jag låsa in mina kompisar på mitt rum för dom skulle städa efter sig innan dom gick hem.....
3. Jag var inte Godkänd i Matte A när jag gick ut gymnasiet p.g.a att jag har dyslexi.
     Läste senare upp betyget på Komvux.
4. Jag har haft ett tidigare förhållande i 5 år och va även då förlovad.
5. Min största dröm just nu är att skaffa barn.
6. Jag är väldigt noggrann och kan inte lämna saker och ting halvfärdiga, blir enormt stressad utav detta.
7. Sommaren 1992 råkade jag ut för en olycka, blev opererad i 8 timmar och läkarna visste om jag skulle överleva.
     pga. olyckan som inträffade har jag ständig smärta i min nacke & rygg. Vilket är ett helvete.. det förstör mycket!
8. DJUR är mitt stora intersse, hur man än mår vad man än tycker och tänker så älskar dom en.
9. Jag skulle aldrig klara av att leva som singel.
10. Jag har lättare för att umgås med killar än med tjejer!


Visste ni allt detta om mej så känner mig mej väldigt bra!
Bra & mindra bra sidor finns hos alla människor.
Huvudsaken är att man vet om sina mindre bra sidor och försöker göra dom till bättre.......


Utmanar er "mina" läsare att göra desamma!
LYCKA TILL!



Kommentarer
Kikki

Jag känner inte dig så bra......

2008-12-15 @ 11:08:04
URL: http://theotilda.blogg.se/
Catrin

Kikki: Nä.... kanske inte så bra! =) Har ju dock inte umgåts såå länge heller! =) Med tanke på att sanningarna är under ett låååångt tidsperspektiv!

2008-12-15 @ 11:51:43
Anders

Va spännande med en ny människa i huset. Ska bli kul o lära känna Catrin Berg :)

2008-12-15 @ 18:39:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0