ARG!

Det är fan rent ut sagt vad folk kan bete sig illa!
Jag blir så jävla trött!


Man har inte snackat på länge pg.a. bråk eller annat MEN behöver man HJÄLP då jävlar passar det att höra av sej igen!
Är det bara jag som absolut INTE skulle göra det? Hur kan man vara så magstark att ens tänka tanken??

Jag kommer nog hela mitt liv behöva dras med dessa idioter! Trots att vi inte längre umgås så finns dom tyvärr ändå på så nära håll!....  ibalnd känner jag ärligt bara för att flytta från Skåne och slippa alla dessa människor! Dom har förstört så mycket i mitt liv, så det räcker... ändå fattar dom inte det själv eller jo en person gör det men den människan njuter nu det vet jag.. den jag avskyr mest av alla!

Visserligen ska man inte bry sej.. men det är så SVÅRT! Det gnager inom mig och jag blir så FÖRBASKAD!

Hur faaan man kan tillåta sig själv att vara så jävla dum rent ut sagt!

Jag vet vilka som betyder något för mej och som jag kan prata med när jag behöver!
Jag är väldigt glad att jag har er och ni vet säkert själva vem ni är!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Förlåt att detta inlägg inte blev så roligt att läsa men jag va tvungen att skriva av mej kände jag!
Nu ska jag till stallet sen till Kikki och släppa ut Theo & Tilda och HOPPAS på att jag kan få en skymt av deras nya katt! =)

Tjao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0