GOTT NYTT ÅR!

Snart 2009 tiden går fort som bara den! Helt galet!
Det bästa är att det nu går mot ljusare tider igen! LOVELY!

Nu är det så gott som färdigstädat här hemma, raketer är inhanlade, efterrätten som består av Panacotta är färdig,
CHAMPANGEN står på kylning
, kläderna är utprovade, bara maten som skall hämtas i morgon!

Ja det ska nog bli bra... jag jobbar 8-13 så Anders har att fixa med här hemma!
Sen har han fått i uppdrag att mocka till Kobbi. HOPPAS min kille ska klara av alla raketer! Han har ju inte ståt så innan så han har hört så mycket smällande! LITE nervös är jag faktist... :S!!!

Nu vill jag önska er ETT GOTT NYTT ÅR!

Jag känner på mig att detta kommer bli ett bra år faktist, jag har nog aldrig känt så innan! HÄRLIGT!
Det nya året börjar med ett NYTT jobb och det är inte fy skam! =)

MÅ VÄL!
Hörs nästa år! =)

KRAAM!


Kommentarer
Bella

Gott nytt år vännen :)

2008-12-31 @ 09:06:59
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Jessica

Gott nytt år

2008-12-31 @ 11:44:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0