Idag blev jag rädd för en kines! =)

I fm va jag ute och red i skogen!
Mötte Titti på sin Wille på vägen tillbaka till stallet! Kobbi blev glad för han kände igen sin nyfunna vän! =)

Kl. 14 körde jag och Cissi hem till Annika och paratde lite hundar. Cissi skrev på  foderavtalet för Kummin!
När vi kom dit blev vi utskällda av en Kinesisk nakenhund... JAG är inte ofta rädd för hundar,
(jo om jag ser en Schäfer dom verkar så opålitliga..) men i vilket fall så höll den där lilla hunden på att skrämma livet ur mej!
JA JÄKLAR va rädd jag blev den va helt ilsk! =)
Fast efter vi hade varit där en stund kunde vi tom. pratas vid lite med lite morrande mellan raderna förståss!
HAHA.. småhundar är roliga.. dom blir som vi pratade om inte tillräkligt uppfostrade... man tycker dom är så små och snälla men ATSIKEN va BITCHIGA dom kan bli... Fråga mej jag har en Myra här!!!

Stannade hos mamma och pappa och badade Myran och Siri!
Det är mycket lättare där hemma för dom har badkar och det har inte vi. Nu har jag i alla fall två vita fina lurviga vovisar här hemma!
Så fina så efter natten bravader............
Jag hade ingen mat till My & Siri igår kväll så jag gav dom sån "kladd" hundmat man köper i matbutikerna..
Dom va uppe båda två TVÅ gånger i natt vid olika tillfälle! Det blev inte mycket sömn kan jag säga!
TUR jag hade sovit så mycket dagen innan!

Nä nu får det vara slut på bloggandet det går faaaaaaaaaaaaaaaaan inte att koncentrera sig för Anders spelar musik sååååå in i helvete! GAAAAHHHHHHH...... Jag klara det inte! För gammal för sånt känner jag!!!!!!



Hej på er!





Kommentarer
Jessica Jönsson

Därför man skaffar stora hundar :) . Det ska jag ha en sen

2008-12-12 @ 10:18:09
Annika

Ha ha kineser är inte att leka med. Hon låter värre än vad hon är. Hon kan til och med vara ett riktigt charmtroll Man ska bara vinna henne över på sin sida först. Det är lättare när vi inte är hemma.Ja då fick du se Latte in action =)Kurserna börjar efter jul kontakta JEA om ni är intresserade.

Kram

2008-12-12 @ 17:20:08
URL: http://home.no.net/tracks
Annika

http://www.jea.se/ här är länken

2008-12-12 @ 18:39:20
URL: http://home.no.net/tracks


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0