Kötbullar sås & Potatis.. MUMS...

Sitter nu hemma hos mamma och pappa med syrrans lapptop i knäet = LYX!
Det är riktigt bekvämt med en laptop.. när jag har råd ska jag oxå köpa mig en!

I fm va jag och Anna ute och red i skogen, riktigt hälrligt väder idag det va tom. SOL ute.
(Dock har det börjar blåsa rejält nu så vi får ta det lungt sen när vi ska hem.)

Jag, mamma & Cissi har varit och handlat JULKLAPP till pappa idag.
Nu har jag bara en julklapp kvar till mamma och en till pappa. Det får inhandlas i morgon bland alla andra 9 miljoner
svenskar... PHUU.. men sen jobbar jag ALLA dagar utom julafton nästa vecka så det är liksom lite ont om tid kvar!!
Efter shoppigen åt vi min FAVORIT RÄTT Kötbullar, potatis, sås & lingonsylt.

Ja MINST sagt veckorna är fullbokade och det är knappt man hinner med allt man ska men det är bara att kämpa på.
Just nu läängtar jag super mycket efter våren, trött på detta mörker nu.. Usch Usch!

Yes box nu ska jag  & Kummin lämna min blogg och surfa vidare på andras bloggar, Kummin är väldigt intresserad och ligger här brevid och läser hon med. =)


Ha en skön kväll!
TJAO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0