Måndag 2008-12-15

Fick köpt några julklappar till! Nu har jag bara till dom viktigaste kvar Mamma & Pappa!
Till Mamma vet jag vad jag ska köpa... Pappa har jag ingen aning om vad jag ska köpa, men hoppas jag får någon idé!

Idag har varit mörkt och dystert hela dagen. Skulle igentligen rida men jag orkade inte. Jag körde till stallet och mockade,
Myran & Siri satt i bilen i sin nya bur och väntade. Dom gillar den inte riktigt! Nu kan dom ju inte stå och titta ut genom fönsterna längre. Men det handlar om säkerheten i detta läget så dom får vänja sig helt enkelt!

När jag väl va klar i stallet stannade vi och gick en runda i Järavallen innan vi körde hem.
Dom blev så glada båda två när dom insåg vart matte hade kört dem...  Både fick springa lösa idag, där va en annan bil på hela parkeingen så därför tänkte jag att det va nog ingen stor risk att träffa på andra hundar. Och det gjorde vi inte heller!
Jag kastade pinnar och Myran & Siri sprang som galningar!
JAG ÄLSKAR ATT SE MINA HUNDAR SÅ LYCKLIGA!

Hemma igen fick alla mat, Myran, Siri, Zingo, Max, Buster, Jag & Anders!
Härligt med stor familj! =)

Har även hunnit med att gymma idag. Gick dock super dåligt, har ingen ork eller energi i kroppen alls!
får nog köpa nån Red Bull och dricka innan nästa gympass på Onsdag!
Denna gången ska jag BANNE MEJ inte göra nåt uppehåll med träningen man tappar allt direkt!

Nu ska jag krypa till kojs, i morgon ska jag vara hos Frissan i Flyinge kl. 10.45 och slinga & klippa håret!
Har sån ful utväxt nu igen! Denna gången blir jag nog blondin igen jag trivs bäst så!

På Onsdag ska jag och Kikki till Eslöv med Siri & Tilda och träna! Ska bli jätte roligt!

SOV GOTT!




Kommentarer
Kikki

har laddat upp med massa köttbullar inför imorgon! Lite träning kan nog aldrig skada. släppte tilda i skogen idag och herregud vilken energi!!

2008-12-16 @ 10:11:53
URL: http://theotilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0