2 more days to go!

Då var det Onsdag igen. Dagarna går så fort.... tur é de! =)
Jobbar bara i morgon med SEN är jag ledig FREDA LÖRDAG SÖNDAG!
Men veckan efter kommer bli dryyyg.. usch va man tar på sej jobb.. måste sluta med de nu.
Har haft huvudvärk i en vecka nu de vill inte försvinna!... =(

På Fredag e det storstädning som gäller. Fotografen kommer på Måndag och ska ta bilder sen ska mäklaren lägga ut våran lägenhet på annons! mmmm..... kommer kännas jätte konstigt. Hoppas de ska gå bra i alla fall!

Nu ska jag duscha och sen e det jobbet som gäller HELA kvällen! ... Jag e så tröööött hade det inte varit för den där karensdagen hade jag nog sjukanmält mig idag för jag känner mig helt slut ....

Kämpa Kämpa... en kväll till i morgon sen kan jag få vara hemma men dock inte vila...

Hej Hopp!


image101
En härlig sensommardag i skrylle! Visst ser de härligt ut?  =)




Kommentarer
Kikki

Ja där har jag och bella varit med vovvarna. Theo stack efter en fågel och vi letade länge efter honom. De håller på att bygga om nu, men jag tycker det är synd att det inte är inhägnat.
Har beställt hem lite agilityhinder ska ha det i trädgården och skrivit ut alla rallylydnadsskyltar så det blir rally i trädgården Haha

2008-02-13 @ 11:13:13
Malin

Låter som lilla catrin behöver vila lite.
Verkligen mysig bild....jag kommer ihåg det, hundarna va så glada!!=)puss

2008-02-13 @ 20:53:46
URL: http://www.witte.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0