Budgivning ÖVER! =)

Vilken TOPPEN dag! =)

Budgivningen på vår lägenhet är över.. 1 vecka tog det och nu är den SÅLD! Vi ska skriva kontrakt i morgon och vi hoppas personen som ska köpa den dyker upp. =) Man ska ju inta vara säker förrens man har det på papper.

mmm... FAN VA NAJS! Ja é gald! =)

Dessutom har jag spenderat min lön idag tyckte de va lika bra! =)
3 par nya dojs
2 toppar
1 nagelack
3 diamdem ( har dille på de fattar inte. Har hur många som helst nu!)
Också har jag köpt en present till MOLLAN som snart fyller 20 år! =) Eller va de 22? =)
"Hoppas du kommer tycka om den gummsi! *puss*"
Ja mat handlade vi precis också så nu är det fullt i både frys och kyl.. känns skönt!

Nu ska jag plocka i ordning här hemma för nu har vi kunnat flytta in här igen efter visningarna här har ju varit så tomt att det ha ekat hemma!... HAHA

Ha en bra kväll!

JAG ÄR GLAD!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0