En billig shoppingdag!

Precis varit i stan. ( Lund) Hundra år sedan man gick där! Mysigt faktist!
Fast det blåste som bara den.
Va tvungen att köra in där för dom har ju inte Åhlens på varken Burlöv eller Nova och jag skulle ha en
brun utan sol där som Mollan tipsade om. Min andra är slut nu och tack för det för Loreal´s brun utan sol luktar INTE gott. Blää.... Men det gör denna nya i alla fall. =) Köpte två diadem och ett vinglas.
Jag har sånna där stora vinglas från Åhlens men så gick ett sönder en gång på en förfest så nu va där bara 5 kvar.
Störigt! Jag har varit för snål att köpa ett nytt för 60 kr, men nu reade dom ut dom för 10 kr styck.
Lite mer lagom! =)

Sen gick jag in på JC och köpte ett diadem till för 9,50kr. Så ja de får man väl säga va en lagom shopping.
Inte för dyrt!

Willys blev dock lite dyrare men maten va slut so what to do?!

Kom hem och tittade in i min garderob......



Bara de att jag pallar verkligen INTE städa idag! Hela lägenheten ser ut som ett bombnedslag men jag e trött.
Fattar inte vad det är med mig sover hela tiden och ändå är jag svin trött.

Nu ska jag snart ut till stallet och ta in hästarna sen ska jag göra fajitas till mej och gubben i kväll!
Gott Gott!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0