ALLT och INGET

Snart får man väl hoppa i duschen. Ska jobba i kväll 15.30-20.30 inte så många timmar men ska vara på en avd där jag inte jobbat nån gång innan och då blir tiden alltid så dryg vet inte vad man ska göra typ.
Jaja de löser sig väl hoppas jag!

Hade i alla fall sovmorgon i morse nanna till klockan 10 sen körde jag My och Siri till stallet där jag städade hela sadelkammaren och vårat lilla fikarrum, där kattungarna va. Som dom hade smutsat ner och kissat överallt luktade inte gott där. Men nu e de fint igen och alla kattsakerna är undanplockade och nu hoppas jag dom kommer vara de för gott. Inga fler katter i onödan tack! En katt är i alla fall steriliserad Fläckis som jag hade här hemma. Hon mår bra springer och busar och är jätte kelen. Härligt att se henne så! =)

Myran och Siri busade som bara den i stallet med Fläckis och innan jag körde hem efter allt fixande gick jag en runda med My och Siri. Så alla djuren glada och nöjda!

Usch bara jag som visste vad som väntade när jag kom hem ..... STÄD IGEN! Suck... jaja nu är här också städat hemma men så fort man lägger fram en liten sak ser de så jäkla stökigt ut när man bor i en liten tvåa. Usch ja hoppas vi får ett hus snart slipper man städa eller vad!?!?! =) Eller får man städa MYCKET mer men de gör jag så gärna då!

Vi ska på en visning den 3:e hoppas de kan bli våran tur denna gången. Jag vill ..... böööööl! Men de är ingen gård så i sånna fall måste jag kanske sälja Kobbe.....  :( USCH Jag är så kluven, men jag hinner inte med allt jag vill p.g.a hästen.. Fast jag får se, ska inte planera allt nu innan något har hänt. Men jag bara tänker så mycket hela tiden fast det blir aldrig som man tänkt sig! Så varför tänka??

Nu måste fixa till mig nu!
Jobbet snart... Ledig i morgon TACK & LOV då ska jag till Nova och shoppa lite för alla mina presentkort jag fick i julklapp! + Dom jag fick i födelsedagspresent förra året för dom har jag oxå glömt bort... Usch ja .. Stress Stress

HejHopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0