SÄLEN 2008

Då va man hemma igen!

Klart har jag saknat cathe.blogg.se ;)



Resan var underbar!
Vi har haft super roligt. Fest, skidåkning, snö, pulkaåkning och bara slappat och tagit det lungnt.
Kan de bli bättre?
En riktig hälsovecka faktiskt, nu ska man bara fortsätta så hihi


För att ni ska få se lite mys ska jag lägga ut lite bilder här!





image80





Till er som var där säger jag bara:

Trocadero
Nessie
Sekretkuddarna
Kanasta
Ordet på K slutar på en eller as!
Puma 48
Spettas
Fest
Roligt

OCH ett STORT TACK för en super mysig resa!







Kommentarer
Kikki

Åh vad mysigt med snö! Hur kan det varit en hälsovecka???...Ingen fest? Själv sitter man här bakis och ska snart dra till jobbet! Kontraktet är skrivet på huset nu :) Kram

2008-01-20 @ 09:21:13
URL: http://www.theo06.blogg.se
Kikki

Glömde svara på en fråga ju. Bella www.izabeeella.blogg.se har fixat min blogg :)

2008-01-21 @ 09:58:56
URL: http://www.theo06.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0