Varmt med knähund..

..Sitter här vid datorn, My hoppade upp i sängen brevid satte sig aldeles ut till kanten och tittade mig djupt i ögonen.
Snälla matte jag får väl sitta hos dig? Såg de ut dom hon sa genom blicken.

Nu ligger hon här i mitt knä lilla My och sover. Så himla gosigt och varmt! Underbara My!

Var i stallet i morse palla inte rida idag heller! *suck* Det ösregnar ute och jag tänker på Kobbi för varje dag som går om jag ska sälja honom eller inte. Han kan får de bättre med nån som hinner rida honom och han kan också få det riktigt dåligt. Så kluven vad jag ska göra, men jag hinner inte med honom! Eller snarare att jag tappat lusten, det är så mycket tid som går åt i stallet!
Jag vill ägna den åt mina vovvar och ett hus som jag hoppas vi snart får!

Mina tankar snurrar i huvudet! Kobbi Kobbi min fina kille!

Funderar på att köra till Hööks dom hade jätte söta tröjor där till hundarna, men idag är en tråkig dag jag är trött och orkeslös! Rädd, Nervös och Ont!

Ska lägga mig på soffan en stund får ser vart dagen bär hädan.

GodBye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0