Det går frammåt!

Va precis och fotade "matsalen", golvet är nästan färdiglagt och idag flyttade vi ut bordet och stolarna.
Lite golvlistor och lite tapet på trappans sida sen är det klart för att pyntas ordentligt. =)

Så här ser det ut nu:


Rakt in i det oranga rummet är köket och det andra till höger är TV-rummet.


Här syns det var det ska tapetseras va!? =)


Kökets ena halva, där ska vi ha köksbord och en bardisk ut på andra sidan av öppningen i väggen.
Men först lite tapeter på väggarna. Den oranga med bård som satt där tilltalade oss inte sådär jätte mycket. Haha!
Det kommer blir vit vit vit överallt! =)

När jag kom tillbaka efter att ha fotograferat så hade en liten Myra klättrat upp på skrivbordet. Söte My ville oxå blogga idag! ( Bakom My är min fina skrvare som tyvärr inte kunnat användas än för att en USB sladd saknas.)



Det va allt för idag!
Trevlig kväll!





Kommentarer
malin

Ja, det har jag verkligen!!=) god va fint det blir, det golvet är verkligen super fint!!=) jag har fixat 3 filmer till lördag, bla, 27 dresses som du ville se. pusssss

2008-07-09 @ 20:45:44
URL: http://witte.blogg.se/
Bella

Va fint det har blivit, ni är ju jätte duktiga :). Härligt golv.

2008-07-09 @ 20:49:27
URL: http://bellakrille.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0