Det har hänt lite idag mé...!

Idag blev trappan tapetserad oxå! SHIT va flitiga vi är! =) DU & JAG BABY! =)

I morgon ska den målas!

Körde hem till ma & pa och åt MUMSIG middag, grillad lax, potatis och sallad.
Och så hämtade vi ett släp fullt med massa saker. =) Balnd annat alla möblerna till lekstugan som jag och Cissi hade i våran lekstuga när vi va små. I morgon ska den inredas, men jag måste måla den invändigt först. Den är så mörk och tråkig så det får bli vita väggar där med och en platsmatta på golvet. Sen är den redo att lekas i. =) Nån som har barn som vill komma och leka?? HAHA

Fick också lära mig att klippa grässmattan idag Anders vissade så jag klippte en bit. Det är faktskt mycket jobbigare än vad det ser ut! =)

Dags för "bingen"! Alla nannar snart och då kommer jag bara vara rädd och ligga och lyssna efter konstiga ljud! Det är bäst att somna först tycker jag! =) Dock händer det typ ALDRIG ...

Time to sleep!

Ska upp TIDIGT i morgon ju! klockan 10.00 för sen ska jag och My & Sniss hem till Kikki och hälsa på! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0