Djurens dag idag!

Idag skulle jag kört till stranden men jag orkade inte.....
Körde en runda till Bauhause istället. Jag skulle köpa kompostgaller så jag kunde göra en större "hage" till Buster på gräsmattan. Han va så glad i går när han fick skutta runt i grässet, men buren va så liten tyckte jag.

Såhär fint fick han det idag:





Zingo har också fått vara ute idag för första gången utan sele och allt. GISSA om han va glad!!! Inte det minsta rädd heller han sprang där ute som om han gjort det många gånger innan. Första gången Pepsi gick ut va han jätte rädd och tog det så FÖRSIKTIGT. Men inte Zingo inte... livsfarlig... man måste verkligen passa honom.
Min lilla kisse får ju inte försvinna.......



Passade även på att bada Myran & Siri idag. Det är så bra när det är varmt för då slipper man föna och klydda. Jag gick bara ut i trädgården och kastade lite frisbee så va dom fort torra i igen! =)



Nu ska jag fixa till potatisen som sen ska in i ugnen och grillad lax till det! MUMS!

Hej så länge!


Kommentarer
malin

Va kul för lilla Zigge att han fick va ute själv utan koppel. Han måste va jätte glad nu. Han ser ut att ha vuxit lite, han börjar bli en stor kille han med!!=) pussss

2008-07-29 @ 20:01:57
URL: http://witte.blogg.se/
Katja

Mysigt att kunna ha alla djuren ute så :) helt perfekt med trädgård ;). Ja just det, det är ju där i närheten ni bor nu. Får lägga det på minnet till nästa gång =). Ta hand om er i solen, kram

2008-07-29 @ 23:48:05
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0