dumma blogg som stör mig!

Jag började städa och kom in här i datarummet datorn stod igång och då MÅSTE man ju blogga.
SHIT jag är beroende... =S

Jag slappar & Anders lägger golv. Det går bra och är snart klart det med..
Han e duktig min pojke!

3
Dagar kvar att jobba, ONSDAG TORSDAG LÖRDAG & SÖNDAG som för övrig blev 4
men okej.. min mattematik är inte så bra! =)

I alla fall vet jag hur man slösar med siffror, för på Fredag ska jag mamma & Cissi
till ULLARED.
DÅ SKA DE SLÖSAS! =)
Helt galet att man bara ska handla en massa, egentligen har man ju allt man behöver + lite till.
Men det är roligt så ja vi får väl se vad jag får med mig hem denna gången.
Mest till inredning kommer det nog bil.
kanske en del kläder och väskor och...
Ja en HEL massa skit... =)
Men KUL KUL KUL!


Förresten jag har ridit idag och Kobbi verkar bättre.
Det va så roligt att rida igen att ni inte anar.
Jag vill ha hem honom här så jag kan börja rida igen.
Saknar det som bara den!



Måste städa vidare nu....
Tjaoo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0