Fest i morron....


.....säg till om du vill mé!

Min snygging är hemma nu! =) JISSES va grym... jag är såå nöjd men min fina bil! =)
Ikväll ska vi brumma hem till Anders mamma och äta middag!

I morgon ska jag & Malin till SLAGTHUSET och parta lite granna.... =)

Anders körde in till 3 för att lämna min mobil nu är det fel på den IGEN... faan va jag hatar mobiler dom går ju alltid sönder!
Men dom kunde inte ge mig någon lånetelefon så jag får vänta att lämna in den.... måste ju ha en mobil det fattar väl vem som helst... !?!? =)

Nu ska jag hoppa i duschen... eller nä det ska jag inte göra för då kan man trilla och slå sig ganska ordentligt... men jag ska i alla fall ställa mig i duschen och duscha! =) Skönt för man är rätt så varm kan jag säga! =) Sitter här i bikini och svettas.. snacka om sjukt!!!

Nä nu måste jag........... Hajdo mina kära läsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0