Semester & Ryggont!

Då har man S E M E S T E R! Tacka Gud för det, denna dagen va sjukt jobbigt... Fy va trött i huvudet jag va när jag gick hem.
Sista halvtimmen satt jag och vek lite servetter, bra terapi för hjärnan. Men ont i ryggen hade jag. FY F...N!
Ja det finns inte mycket att göra det är bara att kämpa! Trots jag fick massage av Malin igår. det hjälpte i alla fall över natten. ;) Tack gumman!

Nä jag satt här och funderade på vad jag ska börja träna. Jag MÅSTE verkligen göra något nu, min rygg gör mig tokig jag orkar inte med den längre. Tränar jag lite styrketräning blir det i alla fall lite bättre men FY va det är dyrt.
3600:- kostade ett gymkort på Kraftverket i Lödde. SHIT SHIT det har man ju inte råd med. Men ja jag ska överväga det för nu måste jag verkligen komma igång med något.
Det är bara frågan oxå hur man ska hinna med allt här i livet.. har ju två hundar & två katter och en häst med. Ibalnd undrara man varför man har allt detta. Men man älskar ju dom!

Nä nu måste jag nog be Anders om lite ryggmassage! Blir tokig!

Skönt med semster i alla fall, jag ska NJUTA!



Kommentarer
Kikki

Hoppas du får en skööön semester! Jag e osså ledig denna veckan :), så härligt!

2008-07-14 @ 16:57:04
URL: http://theotilda.blogg.se/
Jessica Jönsson

Det är svindyrt med träning. yes sport och fitness här i Ystad tar med så pass för ett årskort. Men då får man ju anmäla sig fritt till alla kurser med, det är ju gruppträning med en ledare på varje pass

2008-07-16 @ 09:50:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0