Tapetserat... Tack mamma!

Igår va min första semsterdag, när jag vaknade upp på morgonen vid 9.00 tiden hade jag nästa ångest och tänkte SHIT vad ska jag göra här hemma i 3 veckor. Kännde mig aningen ensam trots alla djur runt om kring. Ringde Anders och körde in med min bil till honom på jobbet. Han bytade däcken eftersom jag ska sälja den nu har jag tänkt.
Efter det körde jag hem till mamma och pappa. Dom skulle på Kiviks marknad och jag och Cissi följde också med dit. Hela familjen, :) det va länge sedan.

Köpte bara en klädborse för 10:- och två "Varning för hunden" -Skyltar.
Är fattig kan man milt uttrycka! Usch....

Idag kom mamma hit och har hjälpt mig att tapetsera. Hon är så duktig och snäll. Nu är köket också vit. Ska måla det i morgon så blir det ännu vitare. Skönt att slippa den äckliga oranga tapeten med bården... kan det bli värre!? FY FY FY!

Så här ser det ut nu:

Såhär såg det ut innan:


Pepsi kom precis och la sig på sladden till musen så datorn är lite svår att använda för tillfället, gör dock inget för nu måste jag städa Busters bur så han också får komma in i kväll. Börjar blir mörkt ute nu.




C-ya!


Kommentarer
Jessica Jönsson

Mammor är bra

2008-07-16 @ 09:49:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0