ULLARED





efter några timmar på Ullared är man hungrig och trött kan jag lova.
Men det är alltid lika kul att shoppa där.
Speciellt kläder för det är så billigt och faktist finns det mycket fint där oxå.



På mitt kvitto står det:
Täcke
Kopieringspappaer
Hårinpakning
Lampskärm
Lampfot
Gradiner
Skrubbhandske Nypotatis .. (de ni!)  =)
Bakplåtspapper
Hundchoklad
Katthalsband
Servetter
Diskmedel
Bilsvamp
Wettex trasa
Plåster
Bomullspinnar
Tamponger
Shampoo/Balsam
Hårspänne
Tandkräm
Tandborste
Blus (Svart jätte fin)
Tunika/Topp
Hood tröja
Harem joggingbyxa (Som jag nu har på mej, RIKTIGT SKÖNA!)
Bordstabeltt ( Som man kan sätta foto i.)
3 Tavlor
TOTALT: 1063,95

TACK FÖR BESÖKET!


Haha! Ja så va det det stod. Det va en del men det såg lite ut när jag väl hade packat upp det.
Men jag är nöjd. Mamma och Cissi handlade för mer med också massavis med JÄTTE fina saker!
TACK för en mysig dag mams & lillasyster! =)

 Bilder på tavlorna jag köpte för så ni kan se, tyckte dom va så fina. =)


Vad tycks då? =)




Kommentarer
malin

det var ju en massa saker du fick med dig, tavlorna va jätte fina, är nyfiken på kläderna och gardinerna men dom kan jag ju se i morgon, längtar, det ska bli så mysigt!!!=) puss

2008-07-11 @ 19:24:16
URL: http://witte.blogg.se/
Jessica

Jisses kvinna, sicken kundvagn

2008-07-11 @ 20:14:03
URL: http://poison1982.blogg.se/
Bella

Va fina tavlorna är :), får kanske allt åka upp till Ullared snart ;)

2008-07-11 @ 23:42:14
URL: http://bellakrille.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0