Staket?

Upp som ett skott i morse för vi skulle köra till Rusta och köpa ett staket. Men som vanligt blir det ALDRIG som man tänkt.
Det på rusta va ett sånt grönt "trådstaket" eller hur man ska förklara det, men när vi stod där och titta kom vi på att det nog va ett jäkla jobb att sätta upp så vi gick in till silvan i stället där vi hittade ett snyggare. Men det som va snyggast va för dyrt tyckte vi. Men vi gick vidare till Jem&Fix där vi hittade det som vi tyckte va snyggast & dyrast på Silvan och hade NÄSTAN bestämt oss för det....
Jag ville "bara" inom Media Markt och köpa min EFTERLÄNGADE SKIVARE! Som jag nu fick med fotopapper och allt, så i kväll ska det bli en massa tavlor på mina djur. WIHOO va kul...

Björn ringde och vi körde ner till Barsebäcksham och åt frukust. Såå mysigt!
Sen körde vi hem och kollade lite hur vi skulle sätta upp staketet. Björn hade ett fint förslag som jag nappade på direkt. =) Tack Björn!
Rastlös som Anders är kunde han ju inte vara hemma i många sekunder utan fick Björn med sig till Bauhause där han skulle titta på vad staketen kostade. SÅ TROLIGVIS kommer det sluta med det dyra alternativet på Bauhause. När det började på rusta för runt en 1000:- kommer det i ställer sluta på runt 4000:- kan jag tippa.
Som sagt DET blir ALDRIG som man tänkt sej! Men men.. det är ju bättre man köper ett som man vill ha och betalar lite mer...

Man har så mycket planer med ett hus att man ibland känner sig såå stressad, varför vet jag egentligen inte för man ska ju förhoppningsvis bo här restan av sitt liv, men jag är en sån person som vill ha ordning och reda runt om kring mig annars blir jag så nervös. Det ska bli så skönt när saker och ting börjar trilla på plats här hemma.
Men trädgården får nog tyvärr vänta tills nästa sommar. =( Men då ska den vara JÄTTE FIN!

Anders ringde precis hoppas dom får tag på ett släp så vi kan få hem staketet idag. JAG VILL HA!

Jag återkommer med uppdateringar om vi får något staket idag......
Hej så länge!

PS:Bilder kommer sen.DS.


Kommentarer
Nisse nasse

Blev det ingen bild på kacha?

2008-07-06 @ 15:04:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0