Oplanerat med STORT O!!!

Usch jag känner mej så sur nu för tiden vet inte varför men jag måste vila nu och vara med mig själv och Anders så klart!
Jag känner att jag inte kan slappna av förren vi fått färdigt här hemma. Jag vet det är SJUKT MYCKET att göra i ett hus och alla säger att i ett hus blir man aldrig klar! När visseligen men man kan väl få börja leva någon gång utan att känna att man har något som VERKLIGEN MÅSTE göras innan man kan börja bo fullt ut!


Min semester dom 2 veckorna som är kvar ska gå till huset och sen i oktober tänkte jag kanske ta en resa med min älskade till något varmt ställe och njuta! Visst låter det bra! =)

Idag körde vi till IKEA och skulle köpa vitrinskåp så jag äntligen skulle få upp mina vinglas och allt det andra som ska stå där i. DOCK va det vitrinskåpet vi hade bestämt oss för genom att titta i katalogen SKIT FULT. Så till slut bestämde vi oss för att ta två svarta vanliga Billy bokhyllor med galsdörrar. GISSA VAD!!!!!!!! DOM VA SLUT! GJORDE min ännu mer sur och vi fick inget vitrinskåp. =( Det är FANIMEJ inte klokt att allat vi ska ha är slut!  Så nu får vi köra dit igen på Fredag och köpa dem. Trots att vi hade hyrt släp och allt idag för att kunna köpa det!
Men det blev i alla fall en fin tavla och en korgfotölj dock fanns vitrindörrarna på lager så dom köpte vi också idag.

HEMMA igen va jag trött och fortfarande irriterad och hade även fått sprängande huvudvärk. Kokade lite kaffe och gick ut och satte mig i trädgården. Anders lämnade tillbaka släpet och när han kom hem påbörjades ett STORT oplanerat pojekt i trädgården. Anders har klippt alla buskar här hemma. DET BLEV JÄTTE FINT och luftigt.
Och trorts en dålig dag i början slutade den bra i alla fall! Jag som aldrig trodde vi skulle hinna med något i denna stora trädgården denna sommaren MEN det gjorde vi och är SÅ FINT. Dock fortfarande mycket kvar. Med det ska göras nästa sommar. Lägga trädäck och singel i rabbatterna och lite sånt där smått och gott!


Här kommer lite bilder från trädgården, dock inga före bilder men ni som vet hur den såg ut innan kommer nog se stor skillnad.....






Alla buskar där framför va sammanväxta så man kunde inte se huset mellan dem.
Sjukt jag vet...   Men nu är det fint! =)

Nu ska jag lägga in min bil på annons... snart sålt båda mina bilar förhoppningsvis, så dår får jag väl köra med gammla Bettan (Anders volvo 240) så länge tills jag hittat min drömbil igen! =) Men jag ska nog klara av det! =)


SEEEEEE YOOOU!


Kommentarer
Anna

Nä, det måste man inte. Men vi ska köpa ny säng,och vi måste tömma den först innan vi kan ta ut den. och det tar tid.

2008-07-22 @ 22:16:28
URL: http://annak84.blogg.se/
malin

Har tagit bort bilden, nöjd nu??

2008-07-23 @ 18:56:35
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0