Vilken värme det är! =)

Idag är det RIKTIGT varmt!
SHIT säger jag bara... höll på att svimma i solen så jag va tvungen att gå in ett salg.
Anders & Jag körde till Bjärred i fm. och badade i havet. Sköönt.
Igår låg jag själv vid havet i Barsebäck men det va så mycket maneter så jag vågade knappt bada.
Och alla ungar som plockade upp dom och kastade runder med dom i vattnet. USCH jag tycker dom är vidriga... inte ungarna då utan maneterna. =)

Så som sagt det fick bli Bjärred idag i stället det va faktist helt okej att bada där inte så mycket skit på botten som det brukar, inte heller en massa alger. Skönt!
Va där dock bara några timmar sen blev det för varmt. Körde hem och la mig i min "brasse stol" och stekte fläsket men nu pallade jag inte mer de är för varmt när man inte ha någon pool att doppa sig i. Så det ska införskaffas till nästa år.
Så de é så! =)

Snart ska vi till Barsebäck och bada vovvarna.
Kikki, Johan, Theo & Tilda ska oxå med så det blir säckert skojsigt! =)
Denna gången ska inte kameran glömmas! =)

Snart kommer Anders hem med våra Svarta Billy bokhyllor från Ikea.
Han klara ju inte att vara stilla så då kör han gärna till Ikea för 3 gången och denna gången fanns dom hemma på lager!
Helt sjukt att alla ska ha svarta Billy bokhyllor när vi ska ha dom.
Så i kväll ska det sättas in glas i vitrinskåpet.. =) JIPPIEE
Men nu måste jag först plocka undan så vi får in dom här hemma.
Saker ÖVER ALLT!

Bilder kommer sen i kväll!
Hej så länge!

& GLÖM nu inte kommentera om ni läser för då blir jag sååå gald! ;)

PUSS PUSS


Kommentarer
Kikki

Skulle osså vilja ligga o steka på en strand, men så fort man e ledig från jobbet o det r fint väder har man såmycket han hinna med, Nu ska det hängas upp tvätt innan vi ska träffa er och då ska det badas, men inga maneter hoppas jag

2008-07-27 @ 16:07:47
URL: http://theotilda.blogg.se/
Anonym

Äntligen ett vitrinskåp!! ska bli kul att se hur det blev, säkert jätte fint!!=) puss=)

2008-07-27 @ 20:06:14
Jessica

Pool ska du passa på att köpa detta året. Eller ja, det beror ju på vad för pool du ska ha, men ska du ha sånna som finns att köpa i vanliga affärer så passa på i slutet av augusti när dem säljs ut billigt.

2008-07-28 @ 07:57:43
URL: http://poison1982.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0