Det händer lite saker.... =)

Som vanligt hinner jag aldrig blogga nu för tiden! Men här kommer en snabbis över helgen.

Frdags- Bio med Malin vi såg What happens in Vegas stays in Vegas!
Ander & Jeppe kolla på Indiana Jones.

Lördag- Va det dags att göra något här hemma. Det har stått still länge nu. På kvällen kollade vi på fotboll. SÅÅ JÄVLA störigt att Sverige losade. VAFAN va kass Rosenberg är! Jag säger bara ZLATAN!
Zingo hjälpte också till att heja.... =)



Söndag- Idag va det också hemmet som gällde för nu ska det blir klart... nu vill jag börja möblera och göra fint här hemma. Så idag har vi målat vardagsrummet en gång till. behövs kanske en sista gång sen ska golvet börja läggas.
Sen efter att vi slipat trappan igår va det dags att börja måla den i SVART.... Jag säger bara FY FAN va grymt det kommer bli när det är klart... här kommer några bilder så länge....
(Fint Anders har målat på väggen va? Ett HJÄRTA. Det är de senaste....! Bara så ni vet!)





Det var allt för idag!
TJAO!!!


Kommentarer
Kikki

är det den nya sortens tapet??? sååå snygg!!! :)

2008-06-15 @ 21:29:24
URL: http://theotilda.blogg.se/
Malin

Va fräckt det blev, va duktig du varit!!=)

2008-06-15 @ 21:56:15
URL: http://witte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0