En hemlighet!

Tordag kväll och precis hemkommen från jobbet!
Nu  är jag LEDIG i tre dagar. SÅ SKÖNT!

I morgon är det midsommar och lite annat mysigt som händer!
Jag läängtar så mycket att ni inte kan förstå! =)

Jag ska försöka ta mej ut till Kobbemannen i morgon och rida en sväng beroende på hur han mår.
Jag har inte ridit på tre månader nu och jag saknar det jätte mycket!
Finns ingen som är så härligt att få komma upp på hästryggen!
MIN ÄLSKADE Kobbi!... Vad ska jag göra med dej?

Här hemma går det frammåt!
Snart ska soffan komma på sin rätta plats, golvet är klart nu är det listor och lite sånt smått och gott kvar.
Sen är det dags att påbörja i nästa rum!
Köket och "Matsalen"
Men det får bli på Lördag!

GLAD MIDSOMMAR på er som läser!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0